Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Stad Aalst is op zoek naar een Specialist vorming en ontwikkeling (m/v/x)

Heb jij een passie voor vorming en ontwikkeling? Kan jij goed plannen en organiseren? Ben je stressbestendig? Lees dan snel verder!

Functie

Als interne dienstverlener zet de dienst Personeel & Organisatie acties op om het welzijn, de betrokkenheid, de prestaties en opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden van alle medewerkers te verhogen. Vanzelfsprekend zorgt de dienst ervoor dat alle administratieve HR-processen doorheen de loopbaan (aanwerving, opleiding, beoordeling, verlofstelsels, uitstroom, .... ) efficiënt, correct en effectief ontworpen en uitgevoerd worden. Het team loopbaanontwikkeling staat o.a. in voor het uitwerken en organiseren van een intern opleidingsaanbod, het beheren van alle externe opleidingsaanvragen en het beheren van de documentatie / vakliteratuur.

Jouw belangrijkste uitdagingen:

  • Je staat in voor de uitwerking, coördinatie en uitvoering van het trainings- en vormingsbeleid
  • Je analyseert vormingsbehoeften en adviseert over vormingsprogramma’s
  • Je organiseert interne en externe kennisverwerving via diverse leervormen

Profiel

  • Je bent sterk in (klanten)communicatie
  • Je streeft een hoge kwaliteit na in je werk
  • Je kan je werk goed structureren door prioriteiten te stellen en een veelheid aan taken op een systematische manier uit te voeren
  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of gelijkwaardig

Aanbod

  • Een gevarieerde functie in een organisatie die aandacht heeft voor een gezonde en veilige werkomgeving met ontwikkelingskansen voor iedereen
  • Voltijds contract onbepaalde duur / bepaalde duur
  • Weddeschaal B1-B3 (brutowedde tussen 2 318 EUR / maand en 3 129 EUR / maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)

Selectieprocedure

  • Solliciteren kan tot en met 30 juni 2018 met een recent cv en een kopie van je bachelorsdiploma via deze link
  • Schriftelijk gedeelte: 31 augustus 2018
  • Mondeling gedeelte: 26 september 2018

Informatiebundel als bijlage

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je contact opnemen met de dienst Personeel-Selecties, Werf 9, 9300 Aalst. Telefoon: 053 72 34 66, e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be De contactpersoon voor deze selectieprocedure is Sara Temmerman of Sabine De Vulder. Voor meer inlichtingen over de inhoud van de functie, kan je contact opnemen met Patricia Van Opstal via patricia.vanopstal@aalst.be

Bekijk hier de informatiebundel

Stad Aalst