Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Stad Aalst is op zoek naar een Recruiter (m/v/x)

Heb jij een passie voor werving en selectie? Kan jij goed plannen en organiseren? Ben je stressbestendig? Lees dan snel verder!

Functie

Als interne dienstverlener zet de dienst Personeel & Organisatie acties op om het welzijn, de betrokkenheid, de prestaties en opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden van alle medewerkers te verhogen. Vanzelfsprekend zorgt de dienst ervoor dat alle administratieve HR-processen doorheen de loopbaan (aanwerving, opleiding, beoordeling, verlofstelsels, uitstroom, .... ) efficiënt, correct en effectief ontworpen en uitgevoerd worden. Het team Selectie bestaat uit 4 recruiters en 2 administratief ondersteunende medewerkers die jaarlijks zo’n 150 selectieprocedures behandelen en +/- 2000 kandidaturen verwerken. Zij zorgen voor de kwaliteitsvolle uitvoering van de deelprocessen m.b.t. werving en selectie

Jouw belangrijkste uitdagingen:

  • Je analyseert de aanwervingsbehoeften en stelt functiebeschrijvingen op
  • Je geeft advies over de werving en selectie op maat van de functie
  • Je stelt wervende advertentieteksten op en kiest gepaste rekruteringskanalen
  • Je voert, samen met de jury, de selectie uit (o.a. interviews afnemen)

Profiel

  • Je kan je werk goed structureren door prioriteiten te stellen en een veelheid aan taken op een systematische manier uit te voeren
  • Je begeleidt klanten op een transparante, integere en objectieve manier
  • Je streeft een hoge kwaliteit na in je werk
  • Je bent flexibel; je werkuren en werklocatie zijn in functie van de lopende selectieprocedures
  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of gelijkwaardig

Aanbod

  • Een gevarieerde functie in een organisatie die aandacht heeft voor een gezonde en veilige werkomgeving met ontwikkelingskansen voor iedereen
  • Voltijds contract onbepaalde duur / bepaalde duur
  • Weddeschaal B1-B3 (brutowedde tussen 2 318 EUR / maand en 3 129 EUR / maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring) 

Selectieprocedure

  • Solliciteren kan tot en met 31 mei 2018 met een recent cv en een kopie van je bachelorsdiploma via de website van de stad Aalst:  https://aalst.be/overzicht/vacatures-bij-de-stad
  • Schriftelijk gedeelte: 14 juni 2018
  • Mondeling gedeelte: 28 juni 2018

Informatiebundel

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je contact opnemen met de dienst Personeel-Selecties, Werf 9, 9300 Aalst. Telefoon: 053 72 34 66, e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be
De contactpersoon voor deze selectieprocedure is Sara Temmerman of Sabine De Vulder.

Voor meer inlichtingen over de inhoud van de functie, kan je contact opnemen met Patricia Van Opstal via patricia.vanopstal@aalst.be

Stad Aalst