Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Stad Aalst is op zoek naar een HR Officer

Heb je een passie voor HR? Hou je van het opvolgen van complexe personeelsdossiers? Heb je oog voor details en werk je oplossingsgericht? Lees dan snel verder!

Functie

Als interne dienstverlener zet de dienst personeel & organisatie acties op om het welzijn, de betrokkenheid, de prestaties en opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden van alle medewerkers te verhogen. De dienst zorgt ervoor dat alle administratieve HR-processen doorheen de loopbaan (aanwerving, opleiding, beoordeling, verlofstelsels, uitstroom, …) ontworpen en uitgevoerd worden.

Het team Personeelsbeheer focust op de processen m.b.t. de personeelsadministratie:

· op collectief vlak: rechtspositieregelingen, arbeidsreglementen, deontologische code, …

· op individueel vlak: adviesverlening en administratieve verwerking

Jouw belangrijkste uitdagingen

· Je bent het aanspreekpunt voor leidinggevenden inzake niet individueel gebonden personeelsvragen m.b.t. personeelsbeheer (bv. opmaak van werkroosters, …).

· Je stuurt een aantal dossierbeheerders operationeel aan.

· Je volgt de werk gerelateerde wetgeving op, vertaalt deze naar processen en informeert hierover het bestuur, de dossierbeheerders en andere diensten.

Profiel

· Je bent sterk in organiseren en handelt oplossingsgericht.

· Je bent zowel klantvriendelijk als klantgericht.

· Je bewaart de rust in stressvolle momenten.

· Je bent sterk in het ondersteunen van medewerkers bij de uitoefening van hun job en deelt relevante informatie met hen.

· Je kent de wet op de arbeidsovereenkomsten en de wetgeving m.b.t. loopbaanonderbreking, ouderschapsverlof, deeltijds werken, ...

· Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of gelijkwaardig.

Aanbod

· Een gevarieerde functie in een organisatie die aandacht heeft voor een gezonde en veilige werkomgeving met ontwikkelingskansen voor iedereen

· Voltijds contract van onbepaalde duur

· Weddeschaal B1-B3 (brutowedde tussen € 2486,38/maand en € 4146,34/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)

Selectieprocedure

· Solliciteren kan tot en met 13 februari 2019 met een recent cv en een kopie van je bachelorsdiploma via de website van de stad Aalst: https://www.aalst.be/vacatures-bij-de-stad

· Schriftelijk gedeelte (thuisopdracht): 18 februari 2019

· Mondeling gedeelte (adviserende persoonlijkheidsvragenlijst en interview): 1 maart 2019

Informatie

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je contact opnemen met Debby Minnart, Werf 9, 9300 Aalst. Telefoon: 053 72 32 50, e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be

Voor meer inlichtingen over de inhoud van de functie, kan je contact opnemen met Carine Vandaele, teamverantwoordelijke via carine.vandaele@aalst.be

Solliciteer

https://www.aalst.be/vacatures-bij-de-stad