Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

PZ is op zoek naar een Payroll Consultant

Wij zijn PZ, een Belgisch bedrijf actief in HR Consultancy met heel wat bekende bedrijven en sterke merken als klanten. Voor hen verzorgen we alle HR zaken – van recruitment tot payroll en alles daar tussenin. Je neemt de rol op van payroll officer of payroll coördinator waarbij je de loonadministratie van A tot Z verzorgt bij onze klanten. Samen met de medewerkers op de HR afdeling van onze klant natuurlijk, met wie je één team vormt. Door het PZ Grow traject krijg je de kans om op termijn ook te groeien in andere HR domeinen zoals recruitment, compensation & benefits of talent development.

Your job

Dankzij jou worden alle salarissen, premies, vakantie- en ziektedagen correct geregistreerd, berekend en uitbetaald. Hebben de werknemers een vraag over hun ouderschapsverlof of hun laatste loonbrief? Dan sta jij paraat om dit alles voor hen te verduidelijken. Daarnaast optimaliseer je mee de HR payroll processen en onderhoud je je vakkennis en technische vaardigheden. Zo voltooi je het ene succesvolle project na het andere, telkens in een nieuwe omgeving.

Your skills

• Een passie voor HR
• Enthousiasme en een positieve ingesteldheid
• Oog voor detail
• Een bachelor- of master diploma
• Tweetal jaar relevante ervaring binnen payroll
• Kennis van het Nederlands, Frans en Engels zijn sterke troeven
• Kennis van HR software pakketten

Our offer

• Opleidingen en een persoonlijk groeitraject
• Boeiende en afwisselende projecten
• Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
• Contract van onbepaalde duur
• Maandelijks een goedgevulde portemonnee
• Een bedrijfswagen met tankkaart
• Tal van andere extra-legale voordelen

Sounds like a plan?

Wie kan ik contacteren?

Solliciteer nu