Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

AZ Nikolaas is op zoek naar een Payroll Administration Manager.

Bedrijf

AZ Nikolaas behaalde recent het internationaal erkende NIAZ- kwaliteitslabel en slaagde met grootste onderscheiding. Ons ziekenhuis telt 810 bedden verspreid over 5 campussen in het Waasland: Sint-Niklaas, Temse, Hamme en Beveren. In Sint-Gillis-Waas beschikt het ziekenhuis over een goed uitgebouwde polikliniek. In Lokeren heeft het ziekenhuis een aparte low care afdeling.

Dagelijks kunnen we rekenen op de inzet van meer dan 2300 medewerkers en 255 artsen. Zij bieden op deskundige wijze specialistische gezondheidszorg en dringende medische hulpverlening aan gehospitaliseerde en ambulante patiënten.

Werken bij AZ Nikolaas betekent …

TOP job :

  • Met doorgroeimogelijkheden
  • In een innovatieve werkomgeving
  • Met een goede ligging voor een optimale work-life balance

TOP collega’s :

  • Professioneel en gepassioneerd
  • Van wie je veel leert en met wie je vlot samenwerkt
  • In een sfeer van warmte, vertrouwen en vriendschap

TOP ziekenhuis :

  • Toekomstgericht, stimulerend en voortdurend in beweging
  • Kwaliteitsvolle zorg op mensenmaat
  • Open en eerlijk, vol respect voor het leven

Functiebeschrijving

Dienst :

Personeelsdienst, campus Brugsken

Functie:

  • Samen met jouw team van 10 dossierbeheerders payroll realiseer je een correcte payroll- en contractadministratie voor onze 2300 medewerkers.
  • Je stuurt het team aan in de uitvoering van de dagdagelijkse loon- en contractadministratie en bent het aanspreekpunt voor dit team.
  • In geval van complexe dossiers ga je op zoek naar de juiste oplossing.
  • Je volgt de sociale wetgeving op de voet. Je analyseert welke impact deze wetgeving heeft op onze organisatie en implementeert wijzigingen, in overleg met het diensthoofd P&O. Ook voor de implementatie van bepaalde processen neem je het voortouw. Daarnaast werk je procedures uit en streef je efficiëntieverbeteringen na door bv. de mogelijkheden tot digitalisering verder uit te werken.
  • Daarnaast beheer je zelf de payroll van enkele diensten.
  • Je staat in voor het beheer van de groepsverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen, opvolging van diverse policy’s, … Je staat mee in voor de toepassing van de GDPR-wetgeving binnen het payrollgebeuren.
  • Je werkt hierbij nauw samen met onze interne klanten.
  • Je werkt hierbij nauw samen met het sociaal secretariaat.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan het diensthoofd personeel en organisatie.
    Voor de overige taakinhouden verwijzen we naar de functieomschrijving ‘Verantwoordelijke niet-zorg’, verkrijgbaar bij de dienst P & O.

Profiel

Functievoorwaarden:

  • Je behaalde een master- of bachelordiploma in een richting economie, personeelswerk, … en hebt een grondige kennis van sociale wetgeving. Je kan minstens 5 jaar ervaring voorleggen binnen payroll in een grotere organisatie. Kennis van de ziekenhuissector is een sterke troef.
  • Je werkt nauwgezet, gestructureerd, hebt inzicht in processen en kan vlot aan de slag met nieuwe materie. Je werkt graag cijfermatig.
  • Je hebt een oprechte interesse in mensen en streeft een sterke klantgerichtheid na.
  • Je leidt en coacht jouw team.
  • Je bent pragmatisch ingesteld, sterk in rapportage, analyse.
  • Je kan vlot werken met diverse computertoepassingen en bent informaticaminded.

Wij bieden

  • Een vast contract met een jobtime van 100%.
  • Een fijn team van enthousiaste collega's die jou met open armen ontvangen.
  • Deskundige ondersteuning door jouw verantwoordelijke, collega's en ons team 'Begeleiding nieuwe medewerkers'.
  • Opleidingskansen om je talenten verder aan te scherpen en hierdoor professioneel en persoonlijk te groeien. Naast on-the-job-opleiding krijg je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen.
  • Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie.
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor vaste contracten, maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis treinabonnement, en nog een ruime waaier aan andere personeelsvoordelen (bedrijfsrestaurant, kortingen bij plaatselijke handelszaken, vakantieopvang voor kinderen van medewerkers,…. )

Neem zeker een kijkje op http://www.aznikolaas.be/voordelen voor meer informatie over al onze troeven.

De verloning is volgens looncategorie 16 (IF.IC fase 1) van PC 330.

Contact

Ben jij een teamplayer met een hart voor al onze patiënten en wil je deel uitmaken van ons TOP-team? Stuur ons dan vandaag nog jouw gegevens en motivatiebrief elektronisch door via deze jobsite. Voor bijkomende informatie over de functie kan je terecht bij Nancy Gruwez, diensthoofd P&O 03/760.22.22.

Heb je nog vragen? Dan kan je altijd terecht bij Valérie Vermeersch van de dienst Personeel & Organisatie op 03 760 78 86.

We zijn benieuwd naar jouw kandidatuur en streven ernaar om alle kandidaturen zo snel mogelijk te beantwoorden. De selectieprocedure bestaat in eerste instantie uit een CV-screening en/of telefonische screening. Na positieve evaluatie volgt een kennismakingsgesprek, vragenlijst(en), en eventueel een tweede gespreksronde. Je zit hierbij rond de tafel met je toekomstige leidinggevende en een medewerker van P&O.

Solliciteer nu!